Piątek:)

Cześć wszystkim!Co tam u was?Napewno się cieszycie ,bo wreszcie już piątek.Chociaż mamy te dwa dni na odpoczęcie od szkoły to i tak coś.Ale głupio ,bo w poniedziałek sprawdzian z niemieckiego a z polskiego kartkówka.Ale niestety w gimnazjum nie jest tak jak w podstawówce.A wy co robicie?,bo ja dopiero ze szkoły ale napisałam wam ,że coś napiszę na blogu, więc coś napisze ,bo dotrzymuje obietnic:)Wieczorem obejrzę sobie jakieś fajne filmy i poczytam gazety(bravo,popcorn,bravo girl,magazyn 13 itp). Potem sobie pobiegam ,bo przecież trzeba jakoś dbać o kondycje.Po dzisiejszym w-f wszystko mnie boli.Myślałam ,że będzie fajnie ,bo graliśmy w siatkówkę.Było fajnie ale te ćwiczenia....masakra.Z wczorajszego w-f po tym biegu po lesie do dzisiaj tak mnie nogi bolą ,że sama niewiem jakim cudem doszłam do domu.Ale mam dwa dni na odpoczynek:). To na tyle.Życzę wam miłego dnia:):***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger