I Don't Know

Cześć Wszystkim!Przepraszam,że nie pisałam nic na blogu przez kilka dni ale poprostu nie miałam czasu.Musiałam uczyć się do kartkówek.Ale teraz wam napiszę co robiłam.Muszę być z wami na bierząco:)Wczoraj na w-f nie ćwiczyłam bo zapomniałam stroju ale i tak było fajnie patrzeć na dziewczyny z mojej klasy jak grają w piłkę nożną:)Ale troche szkoda było ,bo piłka nożna,siatkówka i muzyka są u mnie na pierwszym miejscu.A w piłkę nożną nie grałam:(W czwartek sobie pogram więc nic straconego.Dzisiaj pisaliśmy kartkówkę z matematyki myślę,że dobrze mi poszło.Dzisiejszy i wczorajszy dzień był trochę zabiegany.Dużo myślenia i dużo odpowiedzi.Ale nie było tak źle.Fajnie jest być nastolatkiem ale z drugiej strony głupio ,bo dużo rzeczy nam nie można np.iść do kina na horror albo iść na taką prawdziwą dyskotekę do klubu no niestety jeszcze kilka lat i będziemy mogli to robić:) Dobrze nie będe was przynudzać.No to na tyle.Do jutra.Życzę wam miłej nocy:):***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger