Marzenia

Każdy z was ma napewno jakieś marzenia  np. bycie piosenkarką, aktorką, modelką, prezydentem  itp.
Czasami się myśli ,że są one nierealne ale  jest się w błędzie.
Wystarczy ,że chce się coś osiągnąć  i robi się wszystko  żeby tak się stało.
Ja  chciałabym być  piosenkarką   i  zbudować bardzo duży dom dla bezdomnych.
Byłam tylko na jednym  precastingu do programu  ,,Must be the music'' niestety nie dostałam się dalej  widocznie były lepsze osoby  odemnie wystarczyło ,że te osoby co przesłuchiwali  powiedzieli ,że mam talent.Brałam udział też w konkursie piosenki angielskiej  w , którym dostałam pierwsze miejsce  oraz brałam udział w eliminacjach  do konkursu Awans 2012  i też się nie dostałam dalej .
Brałam udział w różnych konkursach piosenek polskich i angielskich w, których nie zawsze  wygrywałam.
Chociaż nie wygrałam to i tak nie zrezygnuje z moich marzeń i wy też nie rezygnujcie ze swoich marzeń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 BELLA , Blogger